2007-05-22

Bunkeflo-Bois 4-1

Givetvis orkar jag inte orda mer om eländet.
Men jag gillade Thommy Nyhléns bild från Möllers blogg


bilden borttagen enligt önskemål från Möller, med all rätt!
Andra bloggar om: , ,

5 kommentar(er):

Anonym sa...

Ja, det hade man inte trott. Det resultatet måste ha gett typus 200.000 SEK på Oddset. På det igen! Om TFF kan lira i Allsvenskan (fast det kan de ju egentligen inte, lira alltså) så kan BoIS vinna Superettan!

Per sa...

Grattis till segern i cupen ikväll. Typiskt Mff att förlora sådana här matcher. Inget hjärta och dålig inställning från början. Men kul för er!

Anonym sa...

Typiskt BoIS att vinna relativt meningslösa matcher mot bättre lag, och sen åka upp till, till exempel, Sundsvall, eller ner till Bunkeflo/Malmö, eller till Göteborg och GAIS och få däng när det verkligen betyder något. Spela bra under press, nej tack, det sysslar inte vi med.

Windy sa...

Tackar!
Jag var med Jack på simskola först och kunde därför bara se andra halvlek på plats, tyvärr missade jag båda Bois-målen. Men det var härligt att se inställningen hos spelarna idag. "Blod på bollen" som det kanske heter. Ingen direkt viktig match, men förhoppningsvis gjöt det lite mod i de randiga.
Detta var Jacks första besök på IP och han verkade nöjd, härligt. Jag kommer själv mycket väl ihåg första gången jag gick med min far på hemmamatch. Jag var fyra eller fem år då, ingen aning om vem vi mötte eller hur det slutade, men jag kommer ihåg Ronny Sörenssons höga utsparkar (över den andra linan mellan strålkastarna), den upplysta gräsmattan och hur engagerade alla var i matchen. Ett underbart barndomsminne faktiskt.

Anonym sa...

Jag kör den negativa inställningen nu. Jag har varit positiv länge (inför matcherna) och det har inte funkat. Jag hoppas mycket på gnälltaktiken. 3-1 till Sundsvall.