2007-08-19

Guitar Hero


Guitar legend, moi? Oh yes, på bara två dagar.

En leksaksgitarr med lite färgade knappar som man kopplar till TV:n, som karaoke ungefär, kan det vara något? Ja, jag trodde ju inte det, men så fick jag prova Guitar Hero hemma hos gitarrhjälten Mr Leaf. Holy fuckaroni vad kul det var! Så i förrgår kunde jag inte längre motstå att köpa ett eget exemplar. Helgen har tillbringats i stort sett framför TV:n, "spelandes" en hel del Pantera, Purple, Sum41, Ozzy, Hendrix och andra gitarrlåtar. Fantastiskt roligt! "Medium"-nivån är nu avklarad och jag har börjat på "hard" ...


UPPDATERING:
Så här kan det se ut när det är som bäst.


Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar(er):

Anonym sa...

Välkommen till klubben, roligare spel finns inte! :-D Själv har jag tagit mig igenom alla låtar i 1:an förutom Bark at the Moon på Expert-nivån (jävla låt.....), och alla låtar på alla nivåer i 2:an. Och jag är fortfarande (minst) lika beroende :-P