2007-11-14

Podradiovanor


Nästan varje dag i bilen på väg till jobbet brukar jag lyssna på någon podcast (eller podradio som det heter allt oftare). Jag har en gammal iPod Nano som jag synkar med mina podcast-prenumerationer i iTunes på morgonen. De podcasts som jag hör mest på är, i fallande entusiasmordning:
P1 Spanarna
Ted Talks (audio)
Hanselminutes
MacCast - For Mac Geeks, by Mac Geeks
What's Next
P1 På Minuten
Discobelle
DN på stans poddradio
Sydsvenskan 500

Det finns säkert massor med andra bra podcasts och jag tar gärna emot tips!

1 kommentar(er):

eriksjos sa...

det finns ju massor på SR som är lyssningsvärt tycker jag. Lyssnar bland annat på P3 dokumentär, Plånboken, Naturmorgon med mera.
Lite xtra kul med podTV som är helt nytt för mig. Plockade ner lite uppdrag granskning m.m. som jag kikade på i phonen.