2008-05-19

Lite lättare


Efter 10 veckors slit är det nu dags att summera. Målet var att gå ner 10 kilo på lika många veckor och jag är väldigt glad över att kunna säga att det lyckades. -11,9 närmare bestämt.

8 kommentar(er):

Anonym sa...

mycket bra kämpat:) grattis!

Anonym sa...

Jisses vad bra jobbat!!!
Grattis! :)

Windy sa...

Tack tack :)
Jag skrev lite mer om hur det gick till i en jaikutråd.
Det konstiga är att chokladsuget är helt borta, men jag ska nog prova lite mayachoklad idag, se om det är lika gott fortfarande.

Anonym sa...

Ja men vill man så går det:) Jag har varit mer eller mindre godis/socker-beroende i flera år. Inte gått en dag utan godis. Tandläkarbesöket för att par veckor sedan tvingade dock mig att sluta för ett tag:) och oj så bra det gått! Inte EN godis på två veckor! Inte ens något sug. Heja heja:)

Ursula sa...

men hur då då? så imponerad jag blir!!!!

Ursula sa...

fast om man läser ordentligt så...hittade tråden :)
ännu lika imponerad

Windy sa...

Mayachoklad är fortfarande lika gott. Den polska importölen var inte dum den heller. Efteråt fick jag så dåligt samvete att jag gick ut och sågade ner en gran.

Fredrik sa...

Grattis! start jobbat.
Har själv tappat 15 kilo på lika många månader, genom vegetarisk kost, varav massor av råkost.