2008-02-18

Allers på internet

I mitt jobb gäller det att ha koll på alla olika Allers-sajter, så jag gjorde en lista. Kanske mest för min egen skull, men givetvs också som en service för er, kära läsare.

Tidningar:
Laura
MåBra
Svensk Damtidning
FOTO
Antik&Auktion
Fiskejournalen
Se & Hör
Jaktjournalen
Femina (via spray)
Båtmarknaden
Bilbörsen
Café
Elle
Elle Puls


Andra Allers-sajter:
Allers Förlag, prenumerationsshoppen.
blogg.se
spray.se
Kvinnopanelen (läsarpanel)
Mediefakta (annonsinformation)

4 kommentar(er):

Anonym sa...

Elva rätt? 43 spänn.

Windy sa...

Jag hade elva, du hade åtta :)
Till och med 2 elvor, jag brände en halvgardering. Wooohooo, vi fick nästan tillbaka insatsen ...

Windy sa...

Nu blommar löken, tiorna gav också utdelning!
Jag är skyldig dig 95kr. Det blir många lättöl det, jojo.

Anonym sa...

Dra på trissor. Sällan hostar hackspetten en så trevlig visa. Sportlovet är räddat.